For deg som kunde betyr dette at du fra 1. mars får tilgang til flere nye tjenester. Sammenslåingen innebærer også at vi får en felles kundeportal.
Viktig informasjon om kundeportalen
- Fra 1. mars 2025 vil vår kundeportal være tilgjengelig på: https://order.besttransport.se/no/opter/
- Du logger inn med samme brukernavn og passord som tidligere. Hvis du mangler innloggingsinformasjon, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på firmapost@rtmas.no, så hjelper vi deg!
- Vennligst merk at lagrede adresser vil bli slettet ved sammenslåingen. Dette betyr at første gang du logger inn og bestiller, må fylle inn adresser manuelt. Adressene vil deretter bli lagret i kundeportalen som vanlig.
- Vi vil ha ekstra overvåking av alle bestillinger og EDI-overføringer ved sammenslåingen for å sikre at alt blir registrert korrekt hos oss.
Vi er godt forberedt
Vi har forberedt sammenslåingen av våre to systemer i minste detalj, og vi har sikret en smidig overgang blant annet ved å ha økt bemanningen. Samtidig er vi ydmyke overfor det faktum at det, som alltid ved større systemendringer, kan oppstå uforutsette hendelser.
Vi håper du som kunde har forståelse for dette, og vi oppfordrer deg til å ta kontakt med oss på firmapost@rtmas.no eller telefon 69 26 20 40 hvis du oppdager at noe ikke fungerer som det skal. Du er naturligvis også hjertelig velkommen til å kontakte oss hvis du har spørsmål om systemsammenslåingen.